مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-16پزشكي

خیر بزرگ نظام سلامت: بزرگ ترین افتخارم خدمت به مردم است


خیر بزرگ نظام سلامت با بیان اینکه به لحاظ روحی بسیار توانا هستم، گفت: بزرگ ترین افتخارم پزشک بودن و هفتادسال خدمت به مردم به ویژه بیماران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استاد محمدصادق پیروز چشم پزشک حاذق ایرانی و خیر بزرگ نظام سلامت امروز در آیین رونمایی از سردیس دکتر پیروز در بیمارستان لاهیجان با بیان اینکه یک عمر فعالیت کرده به لحاظ جسمی تحلیل رفته اما به لحاظ روحی توانا هستم، اظهار کرد: بزرگ ترین افتخارم پزشک بودن و هفتادسال خدمت به مردم به ویژه بیماران است.

  وی با بیان اینکه اقدامات من صرفاً در بیمارستان لاهیجان نبوده بلکه در برخی دیگر از امورات نیز پیشگام بوده ام، افزود: ایجاد یک درمانگاه در شعربافان لاهیجان، راه اندازی یک مدرسه در این شهر و یا راه اندازی سرای سالمندان در لاهیجان تنها تعدادی از این اقدامات من طی این سال ها بوده که همچنان به مردم در حال خدمت هستند.

  پزشک حاذق و نیکوکار ایرانی با بیان اینکه کار نیک ساری است و به دیگران سرایت می کند، گفت: مردم ببینند که اقدامی در راستای نوع دوستی و عدالت است و هیچ خطایی در آن رخ نمی دهد، به اشتیاق به سمت آن گرویده می شوند.

  استاد چشم پزشکی چیره دست ایران با اشاره به اهمیت ایجاد اعتماد اجتماعی در طول خدمت، گفت: مردم درجایی که ببیند کسی با عشق به آن ها خدمت می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر بزرگ نظام سلامت: بزرگ ترین افتخارم خدمت به مردم است

خیر بزرگ نظام سلامت: بزرگ ترین افتخارم خدمت به مردم است