مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-07بين الملل

اعتراف رسانه عبری به شدت گرفتن موج مهاجرت معکوس صهیونیست ها از 7 اکتبر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که روند مهاجرت معکوس صهیونیست ها بعد از نبرد طوفان الاقصی به شکل قابل توجهی افزایش یافته، - یک رسانه عبری با اشاره به تشدید روند مهاجرت معکوس صهیونیست ها از فلسطین اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که نیم میلیون اسراییلی از 7 اکتبر اسراییل (فلسطین اشغالی) را ترک کرده و هرگز بازنگشته اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درحالی که روند مهاجرت معکوس صهیونیست ها بعد از نبرد طوفان الاقصی به شکل قابل توجهی افزایش یافته، رسانه های صهیونیستی دیروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که تعداد زیادی از اسراییلی ها از زمان آغاز جنگ در 7 اکتبر اسراییل (فلسطین اشغالی) را ترک کرده اند.

وبسایت زمن اسراییل در این زمینه گزارش داد که بر اساس اطلاعات اداره جمعیت و مهاجرت اسراییل نیم میلیون اسراییلی از 7 اکتبر مهاجرت کرده اند.

از آغاز جنگ در 7 اکتبر تا پایان این ماه حدود 370 هزار اسراییلی مهاجرت کردند و همچنین حدود 139 هزار و 839 نفر نیز از ابتدای نوامبر تا پایان آن اسراییل (فلسطین اشغالی) را ترک کرده و هرگز بازنگشته اند.

بر اساس گزارش این رسانه عبری، این نیم میلیون اسراییلی که از زمان عملیات طوفان الاقصی مهاجرت کرده اند شامل ده ها هزار کارگر و دیپلمات خارجی نمی شوند که بعد از 7 اکتبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف رسانه عبری به شدت گرفتن موج مهاجرت معکوس صهیونیست ها از 7 اکتبر

اعتراف رسانه عبری به شدت گرفتن موج مهاجرت معکوس صهیونیست ها از 7 اکتبر