مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-06فرهنگي

همایش کشوری شعر دل عالم با محوریت خانواده و جوانی جمعیت


هفتمین همایش کشوری شعر دل عالم شامگاه 15 آذرماه به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محوریت خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

- همایش کشوری شعر "دل عالم" با محوریت خانواده و جوانی جمعیت ایسنا/کرمان هفتمین همایش کشوری شعر "دل عالم" شامگاه 15 آذرماه به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محوریت خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

این همایش با حضور انسیه خزئلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و بیش از 100 نفر از شاعران سراسر کشور در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در این جشنواره 212 قطعه شعر از سراسر کشور ارسال شد که 22 قطعه شعر به عنوان اشعار برگزیده انتخاب و از شاعران آنها تقدیر شد.

در این همایش علاوه بر شاعران و شعر دوستان، جمعی از مسئولین استانی از جمله وحیدرضا برهانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، حسین انجمن شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، مریم السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان حضور داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این همایش گفت: بحث شعر و سلامت با یکدیگر عجین هستند به طوریکه حکیم ابن سینا نیز به تاثیر شعر در سلامت اشاره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کشوری شعر دل عالم با محوریت خانواده و جوانی جمعیت

همایش کشوری شعر دل عالم با محوریت خانواده و جوانی جمعیت