مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-21اقتصادي

استاندار گیلان: کمبود زمین برای ساخت مسکن در گیلان به یک معضل تبدیل شده است


استاندار گیلان با بیان اینکه کمبود زمین برای ساخت مسکن به یک معضل در گیلان تبدیل شده است، گفت: تنها راه برای جبران کمبود زمین باید چند طبقه سازی کرده و یا تعداد متقاضیان ساخت مسکن افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز جلسه شورای مسکن و در سالن الغدیر استانداری با اشاره به قرار گرفتن 43 هکتار اراضی به بنیاد شهید برای ساخت مسکن اظهار  کرد: تاکنون اقدام خاصی برای ساخت مسکن توسط بنیاد شهید انجمن نشده است از این رو اگر این زمین ها مشکل زیر ساخت دارند باید در اسرع وقت مشکل آنان برطرف و ساخت مسکن شروع شود.

وی با انتقاد از کندی روند ساخت مسکن در طرح نهضت ملی و یا مسکن روستایی گعت:  از آغاز ساخت بسیاری از واحد های نهضت ملی مسکن و یا مسکن روستایی سه سال می گذرد، ولی متأسفانه پیشرفت کار 10 درصد است که به هیچ عنوان رضایت بخش نیست.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از نخبگان و اساتید دانشگاه در ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به روش های نوین و علمی بیان کرد: با شیوه های سنتی نمی توان به ساخت مسکن در طرح نهضت ملی سرعت داد از این رو باید از استادان دانشگاه و نخبگان در این بخش بهره گرفت تا احداث مسکن با سرعت بیشتر و با بهره از دانش روز به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: کمبود زمین برای ساخت مسکن در گیلان به یک معضل تبدیل شده است

استاندار گیلان: کمبود زمین برای ساخت مسکن در گیلان به یک معضل تبدیل شده است