مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-21سياسي

راه اندازی کمیسیون دانش بنیان، نقطه قوت اتاق بازرگانی قزوین است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: یکی از نقاط قوت اتاق بازرگانی استان قزوین در دوره جدید راه اندازی کمیسیون دانش بنیان است، - ایسنا/قزوین رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: یکی از نقاط قوت اتاق بازرگانی استان قزوین در دوره جدید راه اندازی کمیسیون دانش بنیان است، در این کمیسیون رؤسای دانشگاه های استان عضو هستند و از نظرات آن ها برای تحقق شعار سال استفاده می شود.

  مهدی عبدیان در نشست خبری که بعدازظهر پنجشنبه 30 آذر در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در اتاق بازرگانی بر مبنای شفافیت برنامه ریزی کرده ایم و در این راستا برای هر کدام از اعضای هیئت رییسه مسئولیتی درنظر گرفته شده تا امور اجرایی و نظارتی بهتر صورت گیرد.

وی ادامه داد: 6 کمیسیون و 2 کمیته در اتاق بازرگانی فعال است و برای کمیسیون ها به ویژه در بخش گردشگری از نظرات و پیشنهادات استقبال می شود چراکه لازم است برای معرفی استان اقدامات ویژه ای انجام شود زیرا آثار تاریخی قزوین از اصفهان بیشتر است اما ظرفیت های قزوین برای معرفی این آثار آن چنان که باید و شاید نیست.

این مسئول تصریح کرد: یکی از نقاط قوت اتاق بازرگانی استان قزوین در دوره جدید راه اندازی کمیسیون دانش بنیان است، در این کمیسیون رؤسای دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیسیون دانش بنیان، نقطه قوت اتاق بازرگانی قزوین است

راه اندازی کمیسیون دانش بنیان، نقطه قوت اتاق بازرگانی قزوین است