مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:502023-12-16حوادث

تلاش 9 ساعته برای نجات جان مادر باردار رودریشی در نبود بالگرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات یک مادر باردار 37 ساله در روستای صعب العبور و محروم «رودریش» کهگیلویه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات یک مادر باردار 37 ساله در روستای صعب العبور و محروم رودریش کهگیلویه خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در جمع خبرنگاران گفت: عوامل راهداری و تیم هلال احمر در ماموریتی 9 ساعته در منطقه صعب العبور رودریش از توابع شهرستان کهگیلویه یک مادر باردار 37 ساله را نجات دادند.

وی اظهارکرد: ساعت 16 روز جمعه 24 آذرماه 1402 پس از اطلاع از وضعیت یک مادر باردار در طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) و مسدود شدن راه های دسترسی به روستای رودریش_آجم از توابع شهرستان کهگیلویه تیم امداد و نجات هلال احمر به محل روستا اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل صعب العبور بودن مسیر و بسته بودن جاده ارتباطی عملیات 9 ساعت به طول انجامید و امدادگران هلال احمر با تلاش بی وقفه با همکاری عوامل اداره راهداری موفق به نجات جان این مادر شدند.

گفتنی است که از تیرماه 1402 تا کنون بدلیل سقوط بالگرد اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان محروم، سخت گذر، کوهستانی و حادثه خیز، فاقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 9 ساعته برای نجات جان مادر باردار رودریشی در نبود بالگرد

تلاش 9 ساعته برای نجات جان مادر باردار رودریشی در نبود بالگرد