مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27سياسي

راه اندازی مراکز اشتغالزایی با همکاری دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجوحمیدرضا شکری در نشست خبری اولین دوره جایزه ملی آبادیران که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، - دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از ایجاد مراکز اشتغال زایی با همکاری دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اولین مرکز در بیرجند برای فرآوری زرشک راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجوحمیدرضا شکری در نشست خبری اولین دوره جایزه ملی آبادیران که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، گفت: از سال 85 که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل شد، هدف آن توسعه فناوری های پیشرفته بوده است، ولی در دوره چهارم این معاونت رویکرد جدیدی با عنوان نوآوری فراگیر اتخاذ شده است.

گفت: از سال 85 که معاونت علمی تشکیل شد، هدف آن توسعه فناوری های پیشرفته بوده است، ولی در دوره چهارم این معاونت رویکرد جدیدی با عنوان نواوری فراگیر اتخاذ شده است.

وی هدایت زیست بوم فناوری به سمت رفع چالش ها و نیاز ها را هدفگذاری رویکرد جدید نوآوری فراگیر ذکر کرد و ادامه داد: در دور سوم معاونت علمی رویکرد عمده توجه به جوانان و زیر ساخت های توسعه فناوری بوده و در دوره چهارم این نهاد نهضت فراگیری فناوری و نوآوری در دستور کار قرار گرفته است و این هدفگذاری دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز اشتغالزایی با همکاری دانش بنیان

راه اندازی مراکز اشتغالزایی با همکاری دانش بنیان