مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-06اقتصادي

آموزش نیاز صنعت کشور است


مدیر تحقیق و توسعه شرکت فرادانه با بیان اینکه به علت برخی مشکلات مانند ارز، شرکت های خصوصی این امکان را ندارند که با مشتریان خارج از کشور راحت ارتباط برقرار کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در ارتباط با نقش شرکت های دانش بنیان و پیشرفت هایی که در تکنولوژی شیلات در دنیا انجام شده اطلاعات و فناوری خوبی وارد بازار شده است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت فرادانه ادامه داد: ما هم همانند کشورهای دیگر باید تلاش کنیم از این فناوری نوین برای توسعه و پایداری صنعت استفاده کنیم زیرا صنعت را می توان توسعه داد اما اگر پایدار نباشد مشکلاتی به وجود می آید و متوقف می شود.

وی با اشاره به اینکه باید در کشور فناوری را در کنار بیولوژی بیاوریم و بتوانیم توسعه پایدار ایجاد کنیم، اضافه کرد: انتظار بخش خصوصی این است که دستگاه های اجرایی زمینه این ارتباط گسترده را فراهم کنند.

سلطانی با بیان اینکه به علت برخی مشکلات مانند ارز، شرکت های خصوصی این امکان را ندارند که با مشتریان خارج از کشور راحت ارتباط برقرار کنند، خاطرنشان کرد: آموزش نیاز صنعت است و باید این ارتباط برقرار باشد تا شرکت های ایرانی بتوانند از دانش فنی شرکت های خارج از کشور استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نیاز صنعت کشور است

آموزش نیاز صنعت کشور است