مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-19اقتصادي

اعلام تعرفه اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در تهران


مدیرکل بهزیستی استان تهران در خصوص هزینه و تعداد پایگاه های اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در تهران گفت: برای آحاد مردم 35 هزار و 500 تومان با دستگاه و 11 هزار و 500 تومان با چارت برای غربال بینایی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد نصیری،مدیرکل بهزیستی استان تهران در نشست خبری در خصوص اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم با بیان اینکه امسال در طرح تنبلی چشم عقب هستیم، اظهار کرد: اصلی ترین موضوع اطلاع رسانی است و رسانه ها در این بخش می توانند، همکاری کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته بهزیستی استان تهران براساس آمارها، در صدر ارائه خدمات بود و اگر امسال حوزه رسانه به ما کمک نکند می ترسیم نتوانیم رسالت خود را انجام دهیم.

نصیری با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم، افزود: از خانواده ها درخواست می شود تا برای سلامتی فرزندشان به نزدیک ترین پایگاه پیشگیری از تنبلی چشم محل زندگی خود مراجعه کنند زیرا دیر آمدن منجر به نابینایی و کم بینایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: تنبلی چشم هیچ نشانه ای ندارد و زمانی که بینایی دو چشم متفاوت است، به صورت اتوماتیک مغز انسان بینایی را به چشم قوی تر انتقال می دهد و چشم ضعیف به مرور از کار می افتد و حتی به سراغ نابینایی و کم بینایی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعرفه اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در تهران

اعلام تعرفه اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم در تهران