مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-12حوادث

کشف میلیاردی انواع کالاهای خارجی قاچاق در شهرضا


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در 24 ساعت گذشته در ایست و بازرسی شهید امامی این شهرستان خبر داد.

- صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در 24 ساعت گذشته در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه سواری سمند مشکوک و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا   وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در این عملیات مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله 3 هزار و 600 شاخه گل، 450 دستگاه پمپ آب، 2 دستگاه قهوه ساز، 51 حلقه لاستیک خودرور، سه دستگاه یخچال، 2 دستگاه تلوزیون ال ای دی و 5 هزار و 160 عدد نسکافه همگی خارجی و قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

   کاظم زاد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مشکوفه را 25 میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه 5 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی انواع کالاهای خارجی قاچاق در شهرضا

کشف میلیاردی انواع کالاهای خارجی قاچاق در شهرضا