مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-12سياسي

حضرت زهرا(س) نمونه بارز ولایتمداری و تبیین کننده واقعی اسلام بود


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) عصاره نظام هستی و بهانه خلقت است، گفت: آن حضرت نمونه بارز ولایتمداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی دوشنبه شب در یادواره شهدای روستای معصوم آباد بخش چمستان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شبکه سازی و جریان سازی برای ترویج یادواره شهدا بسیار مهم است و این مهم در ترویج فرهنگ اسلامی، احیای سیره و اوامر اهل بیت نقش آفرین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه باید بکوشیم تا احیای امر اهل بیت و معصومان شکل گیرد، افزود: انسان در طول زندگی انتخاب های اساسی دارد تا به سعادت و حسن عاقبت نائل شود البته این انتخاب ها از بسیاری مسائل جزیی دنیوی آغاز شده و به انتخاب های سخت اخروی و سرنوشت ساز ختم می شود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران تصریح کرد: برخی انتخاب ها در زندگی می تواند سرنوشت انسان ها را تغییر دهد و منجر به تغییر مسیر زندگی شود.

رمضانی با اشاره به اینکه در طول حیات انسان سه نوع انتخاب دارد، خاطرنشان کرد: در نوع نخست انتخاب سودجویانه مطرح است که در آن انسان به منفعت مادی و دنیوی می رسد همانند انتخاب شغل و مطاع که در آن به سوددهی فکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) نمونه بارز ولایتمداری و تبیین کننده واقعی اسلام بود

حضرت زهرا(س) نمونه بارز ولایتمداری و تبیین کننده واقعی اسلام بود