مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-05دانش

سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان با پذیرش 380 مقاله از پژوهشگران سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان با پذیرش 380 مقاله از پژوهشگران سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبراییل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی شامگاه 13 آذر در این همایش با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر ISC از قرار گرفتن 11 نفر از پژوهشگران این دانشگاه در بین پژوهشگران پراستناد برتر علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر خبر داد و افزود: کسب این افتخار با توجه به قدمت کم این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه ها حائز اهمیت است، با این وجود دانشگاه محقق اردبیلی با سرعت در مسیر پژوهش و فناوری در حال حرکت و کسب افتخارات متعدد است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در عرصه های بین المللی نیز خوش درخشیده و در رتبه بندی شانگهای با کسب رتبه ای بالاتر از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مواد حضور دارد و در دو رشته علوم و مهندسی انرژی و کشاورزی جزو 6 دانشگاه برتر کشور است.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشاوران در حوزه کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: این مساله باید در حوزه آموزش و پرورش جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد