مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-08حوادث

کشف 5760 عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق در تبریز


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 5 هزار و 760 عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 5 هزار و 760 عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی مقادیری لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای شهر تبریز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده، تعداد 5 هزار و 548 تسمه تایم خودرو سواری قاچاق را کشف کردند.

وی عنوان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

توقف خودرو نیسان با حامل 330 قطعه مرغ غیرمجاز ملکان فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از توقف یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل 330 قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5760 عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق در تبریز

کشف 5760 عدد تسمه تایم خودرو خارجی قاچاق در تبریز