مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-05سياسي

تعدادی از پرکاربردترین قراردادهای حقوقی آماده بهره برداری است


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که تعدادی از پرکاربردترین قراردادهای حقوقی در موضوعات بیع قطعی املاک، بیع قطعی خودرو و مشارکت در ساخت املاک تدوین شده و آماده بهره برداری است.

- معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که تعدادی از پرکاربردترین قراردادهای حقوقی در موضوعات بیع قطعی املاک، بیع قطعی خودرو و مشارکت در ساخت املاک تدوین شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست اختتامیه اعضای هیات نخبگانی استانداردسازی قراردادهای پرکاربرد مقرر در سند تحول قضایی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ضمن تقدیر از اعضای این هیئت نخبگانی به لزوم همکاری های بیشتر با قوه قضاییه توسط جامعه علمی کشور تاکید کرد.

جهانگیر گفت: اگر دستگاه قضایی بتواند وظایف خودش را به درستی انجام دهد، سایر سیستم های جامعه نیز به وظایف خودشان عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در کشور این است که در دنیا رشته های حقوق از این شکلی که ما داریم در حال خارج شدن است؛ در ایران اگر سال های گذشته به افراد می گفتید که چه رشته ای می خوانید از حقوق خصوصی، حقوق جزا و سایر رشته های محدود حقوق نام می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از پرکاربردترین قراردادهای حقوقی آماده بهره برداری است

تعدادی از پرکاربردترین قراردادهای حقوقی آماده بهره برداری است