مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-09سياسي

سردار جلالی: شعب خاص جهت رسیدگی به جرایم مرتبط با پدافند غیرعامل اختصاص داده شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با دادستان کل کشور خواستار اختصاص شعب خاص جهت رسیدگی به جرایم مرتبط با پدافند غیرعامل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار در ابتدا به بیان تاریخچه تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، تشریح ساختار و ماموریت ها و رسالت های این سازمان پرداخت.

همچنین گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و مهمترین اسناد، نظام ها و دستورالعمل های مصون سازی و عملیاتی ارائه و برنامه های در دست انجام سازمان تشریح شد.

سردار جلالی چگونگی تصویب و ابلاغ قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور در مجلس شورای اسلامی را تبیین کرد و اظهار داشت: قانون مصوب مجلس در جهت این بود که ضعف های موجود در اجرایی سازی اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رییس ستاد کل نیروهای مسلح بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رییس کارگروه مزبور برای همه دستگاه های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: شعب خاص جهت رسیدگی به جرایم مرتبط با پدافند غیرعامل اختصاص داده شود

سردار جلالی: شعب خاص جهت رسیدگی به جرایم مرتبط با پدافند غیرعامل اختصاص داده شود