مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-13بين الملل

روزنامه فرانسوی: جرائم منتسب به حماس در 7 اکتبر رخ نداده اند


یک روزنامه فرانسوی گزارش داده جرائم «وحشتناکی» که به گروه حماس منتسب شده اند رخ نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه معتبر فرانسوی گزارش داده بسیاری از جرائم وحشتناک منتسب به حماس در روز 7 اکتبر حماس اعم از سر بریدن کودکان هرگز اتفاق نیفتاده اند.

روزنامه لیبراسیون نوشته است: دو ماه بعد از حمله تروریستی حماس، ارزیابی هایی که تقریباً نهایی هستند تأیید می کنند که برخی از اقدامات وحشتناک ادعایی که گاه برای جلب حمایت های بین المللی به صورت عجولانه به سطوح بالا منتقل شده اند رخ نداده اند.

این روزنامه فرانسوی گزارش داده که این تحقیقات نشان می دهند که حماس سر هیچ کودکی را نبریده، هیچ کودکی را داخل کوره آتش نینداخته و دستان هیچ کودکی را پشت سرش نبسته است.

این تحقیق در حالی منتشر شده که چند روز بعد از عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا مدعی شده بود تصاویری از سر بریدن کودکان توسط حماس را دیده است.

با وجود این، مقام های کاخ سفید و حتی مقام های اسراییل در روزهای بعد از این اظهارات بایدن عقب نشینی کرده و اذعان کردند که او شاهد چنین تصاویری نبوده است.

به عنوان مثال، روز 20 مهرماه یک مقام اسراییلی به شبکه سی ان ان گفت که تل آویو برخی ادعاها مبنی بر ذبح کودکان توسط اعضای حماس را تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه فرانسوی: جرائم منتسب به حماس در 7 اکتبر رخ نداده اند

روزنامه فرانسوی: جرائم منتسب به حماس در 7 اکتبر رخ نداده اند