مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-03اقتصادي

تکذیب آلودگی میگوی صادراتی ایران/ محموله ای از چین عودت نشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی تنگستانی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با تکذیب برگشت میگوی صادراتی این استان از چین به دلیل آلودگی به پساب اظهار داشت: - مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با تکذیب برگشت میگوی صادراتی این استان به دلیل آلودگی به پساب گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 11هزار و 400 تن میگوی تولید استان بوشهر صادر شده است و هیچ گونه مرجوعی از چین یا سایر کشور ها نداشته ایم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی تنگستانی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با تکذیب برگشت میگوی صادراتی این استان از چین به دلیل آلودگی به پساب اظهار داشت: کل میگوی صادراتی به چین یا دیگر کشورها، براساس دستورالعمل های بهداشتی آن ها تولید و صادر می شود و دارای کد شناسایی است.

وی با بیان اینکه عمده میگوی کشور در این استان تولید و صادر می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تا امروز 11 هزار و 400 تن میگوی تولید استان بوشهر صادر شده است و هیچ گونه مرجوعی از چین یا سایر کشور ها نداشته ایم.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با بیان اینکه از نظر عملی وجود آلودگی فاضلاب در میگو امکان پذیر نیست، ادامه داد: مزارع پرورش میگوی ما نیز دستگاه های پیشرفته ای دارند و خود میگو به شدت به آلودگی حساس است و در صورت وجود آلودگی از دست می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب آلودگی میگوی صادراتی ایران/ محموله ای از چین عودت نشد

تکذیب آلودگی میگوی صادراتی ایران/ محموله ای از چین عودت نشد