مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-06اقتصادي

افرایش 13 درصدی عملیات امدادی هلال احمر در ایلام


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: عملیات امدادی در استان ایلام 13 درصد افزایش داشته است.

- غلامرضا علیمحمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام صبح چهارشنبه 15 آذر ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در گزارش 2 ساله خدمت جمعیت هلال احمر در دولت سیزدهم با اشاره به اجرای 15 پروژه عمرانی در این جمعیت گفت: ساختمان امدادی و درمانی شهید قاسم سلیمانی جمعیت هلال احمر با هدف فرماندهی عملیات های امداد و نجات و سلامت در خاک ایران و عراق در پایانه مرزی مهران با زیربنایی به مساحت یک هزار و 100 متر و با عزمی جهادی در مدت زمان 65 روز ساخته شد.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری داروخانه جدید جمعیت هلال احمر در مرکز استان، افزود: این داروخانه با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص، با صرف هزینه 400 میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: عملیات توسعه و تجهیز این داروخانه نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در مدت 3 ماه تکمیل و در حال ارائه خدمات به بیماران خاص است.

علیمحمدی با ذکر اینکه تجهیز و توسعه این داروخانه تحول گسترده ای در تأمین داروهای بیماران خاص استان دارد، بیان داشت: این بیماران پیش از این برای تأمین برخی اقلام دارویی مجبور به عزیمت به استان های هم جوار بودند که علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 13 درصدی عملیات امدادی هلال احمر در ایلام

افرایش 13 درصدی عملیات امدادی هلال احمر در ایلام