مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-21بين الملل

حماس پیشنهاد اسراییل برای تبادل اسرا را نپذیرفت


جنگ غزه در شرایطی وارد هفتاد و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد هفتاد و پنجمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

حماس پیشنهاد جدید اسراییل برای تبادل اسرا را نپذیرفت سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه خبر داد که این رژیم طرحی را برای آزادی اُسرا در غزه پیشنهاد داده است.

بر اساس گزارش این نهاد رژیم صهیونیستی، جنبش حماس بررسی این پیشنهاد را تا زمانی که آتش بس کامل در غزه حکم فرما شود، رد کرده است.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که پیشنهاد ارائه شده از سوی اسراییل شامل تمدید دوره آتش بس و آزادی برخی بازداشت شدگان مهم فلسطینی است.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز درباره طرح پیشنهادی اسراییل اعلام کرد که این طرح شامل آزادی 30 الی 40 اسیر اسراییلی در مقابل آزادی اُسرای سرشناس فلسطینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس پیشنهاد اسراییل برای تبادل اسرا را نپذیرفت

حماس پیشنهاد اسراییل برای تبادل اسرا را نپذیرفت