مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-06اقتصادي

رییس سازمان مدیریت، وضعیت درآمد و تجهیز منابع استان کرمان را تشریح کرد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تشریح عملکرد مصوبات سفر رییس جمهور به استان گفت: در مجموع تاکنون بیش از 17 هزار میلیارد از منابع مختلف به این مصوبات اختصاص داده شده است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تشریح عملکرد مصوبات سفر رییس جمهور به استان گفت: در مجموع تاکنون بیش از 17 هزار میلیارد از منابع مختلف به این مصوبات اختصاص داده شده است.

  محمدرضا وحیدی امروز، 15 آذرماه در ششمین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان کرمان با حضور رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با ارائه گزارشی از شاخص های کلان، اظهار کرد: سهم استان کرمان از تولید ناخالص داخلی کشور در سال 1401(به قیمت جاری 1401) چهار درصد بوده است.

وی با تشریح روند نرخ بیکاری استان کرمان از سال 1394 تا 1402 بیان کرد: کمترین نرخ بیکاری ثبت شده در هشت سال گذشته مربوط به تابستان امسال است که کرمان رتبه 14از نظر نرخ بیکاری بین استان های کشور کسب کرده است.

وحیدی افزود: استان کرمان از نظر کاهش نرخ بیکاری در تابستان 1402 نسبت به فصل گذشته، جایگاه ششم را در کشور به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین از بهبود امتیاز و رتبه استان در پایش محیط کسب و کار در بهار 1402 و کسب رتبه برتر استان در جذب سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت، وضعیت درآمد و تجهیز منابع استان کرمان را تشریح کرد

رییس سازمان مدیریت، وضعیت درآمد و تجهیز منابع استان کرمان را تشریح کرد