مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-11سياسي

دادستان اجازه خودسوزی پالایشگاه منطقه ویژه بیرجند صادر کرد


با توجه به اینکه امکان مهار آتش وجود نداشت شرایط آتش سوزی در منطقه وارد مرحله ای شد که باید طبق نظر کارشناسان اجازه دهیم خودسوزی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان مرکز  خراسان جنوبی  امروز در بازدید میدانی از محل حادثه آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهارداشت: ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه روز یکشنبه 19 آذر یکی از مخازن 250 تنی مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی دچار آتش سوزی شده که پس از اعلام آتش سوزی بلافاصله عوامل امدادی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در ابتدا اطفاء حریق پیشرفت داشته، اما از ساعت حدود 10 صبح آتش به مخازن دیگر نیز سرایت پیدا کرده و به علت حجم بالای آتش چند مخزن این پالایشگاه منفجر شد.

وی گفت: در ساعت اولیه این آتش سوزی یکی از مخازن میعانات آتش گرفته بود که آتش نشانان در حال مهار و جلوگیری از انتقال آتش به سایر مخازن بودند، اما به علت حجم بالای آتش و گسترش آتش به سایر مخازن چند مخزن دیگر هم زمان با هم منفجر شده اند.

 دادستان مرکز خراسان جنوبی بیان داشت: در حاشیه عملیات اطفای حریق مخازن مینی پالایشگاه، دستور تخلیه فوری کارخانه صادر شد و نیروی انسانی به طور کامل از منطقه خطر خارج شده اند و دستور خروج خودرو ها و تانکر های سوخت مستقر در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اجازه خودسوزی پالایشگاه منطقه ویژه بیرجند صادر کرد

دادستان اجازه خودسوزی پالایشگاه منطقه ویژه بیرجند صادر کرد