مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-22اقتصادي

آغاز طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت:طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل آغاز شد و کشاورزان با ثبت نام در این طرح می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای سیاست های حمایتی دولت و اجرای برنامه های وزارت جهاد کشاورزی، طرح کشاورزی قرادادی محصولات گندم و دانه های روغنی را آغاز کرده است.

وی در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت: خرید محصول تولیدی از کشاورزان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران موجب کاهش ریسک تولید و بازار و ثبات درآمد برای کشاورزان است که سود حاصل از اجرای این طرح نیز در راستای حفظ امنیت غذایی برای مردم است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از 20 درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی تصریح کرد: در این طرح به ازای تحویل هر تن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ 150 هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل

آغاز طرح کشاورزی قراردادی در استان اردبیل