مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06سياسي

دانشجو باید مطالبه گر و مشارکت گرا باشد


مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: هم اکنون نسل ششم دانشگاه ها برمبنای تغییر و توسعه است و ایده پردازی نیازمند این نسل جدید در دانشگاه است لذا دانشجو باید مطالبه گر و مشارکت گرا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سنندج، اظهار داشت: امروز شاهد شهادت 10 هزار نفر از مردم غزه و آواره شدن صدها هزار هستیم و این اعداد در دنیای امروز معنا و مفهوم خود را از دست داده اند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه بشریت امروز در حال آزمونی بزرگ است، افزود: یکی از وظایف ما این است که ندای این مظلومیت مردم غزه باشیم .

وی با بیان اینکه در سیر تحول تاریخی چند نسل را پشت سرگذاشته ایم، گفت: نسل اول، نسل علمی بود که هدف آن آموزش و تربیت نیروی انسانی بود.

رضایی با اشاره به اینکه نسل دوم نسل تغییر و تحول بود، خاطرنشان کرد: نسل سوم دانشگاه ها کارآفرین، نسل چهارم در زمینه نرم بود، نسل پنجم نیز دانشگاه های تمدن ساز و انسان ساز بودند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه هم اکنون نسل ششم دانشگاه ها برمبنای تغییر و توسعه است، به ویژگی این نسل در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید مطالبه گر و مشارکت گرا باشد

دانشجو باید مطالبه گر و مشارکت گرا باشد