مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-13ورزشي

فوتبال اردبیل رو به رشد است/ لزوم توجه به فوتبال بانوان و ساحلی


رییس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل، خواستار توجه جدی به فوتبال بانوان و شکل گیری تیمهای فوتبال ساحلی در اردبیل شد.

- ایسنا/اردبیل رییس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل، خواستار توجه جدی به فوتبال بانوان و شکل گیری تیمهای فوتبال ساحلی در اردبیل شد.

مهدی تاج 22 آذر در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه سهم استان اردبیل در تیم ملی با علی دایی، کریم انصاری فرد و قلیزاده و سایر همیشه بوده است، گفت: در زمان افتتاح ورزشگاه دایی اردبیل شور و نشاط فوتبالی اردبیل را دیدم.

وی اظهار کرد: امیدوارم با درایت مسئولان استان اردبیل ورزشگاه مناسب فوتبال برای برگزاری مسابقات دایر شود.

رییس فدراسیون ادامه داد: درآمدهای فوتبال باید متضمن مخارج فوتبال باشد و در سال جاری 400 میلیارد تومان هزینه فدراسیون فوتبال کشور شده است و قسمت ناچیزی از آن را از وزارت ورزش دریافت کرده ایم.

تاج تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران و باشگاههای خصوصی برای فوتبال استان اردبیل پربرکت خواهد بود و باید حمایت های لازم از سوی استان اردبیل انجام شود.

نایب رییس کنفدراسیون آسیا اعلام کرد: فوتبال یک پدیده صرفا ورزشی نیست و می تواند تمامی جوانب جوامع را تحت تأثیر خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال اردبیل رو به رشد است/ لزوم توجه به فوتبال بانوان و ساحلی

فوتبال اردبیل رو به رشد است/ لزوم توجه به فوتبال بانوان و ساحلی