مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 03:052023-12-09ورزشي

چاوشی فر: شرکت در دوره بین المللی مربیگری یک تجربه جدید و پربار بود


شرکت در دوره بین المللی مربیگری در شاخه های مختلف برایم مفید بود و علم و دانشی که در رشته شنا به من اضافه کرد نیز خوب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمال چاوشی فر مربی آینده دار فدراسیون شنا که پس از انجام مراحل مصاحبه و کسب امتیاز لازم در بین تمام مربیان معرفی شده از سوی تمامی فدراسیون های ورزشی، با اخذ حمایت از بخش المپیک سولیداریتی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برای حضور در دوره بین المللی مربیگری راهی بوداپست مجارستان شد پس از دو ماه پیگیری این دوره به ایران بازگشت.

این دوره به منظور بالا بردن سطح دانش مربیان 10 مهر تا 10 آذر 1402 در دانشگاه علوم ورزشی شهر بوداپست مجارستان پیگیری و به پایان رسید.

جمال چاوشی فر در خصوص این دوره گفت: این دوره ها تحت عنوان icc (international coaching course) است که زیر نظر شورای همبستگی المپیک و در کشور مجارستان برگزار می شود و معمولا کشورهایی که تمایل به بالا بردن سطح دانش مربیان خود هستند در این دوره ها شرکت می کنند.

وی ادامه داد: بیشتر این دوره ها عمومی است که شامل تئوری های مربیگری، آمادگی جسمانی، آسیب شناسی، فیزیولوزی تمرینی و… که از تمام کشورها و همچنین مربی های رشته های ورزشی متفاوت همانند بسکتبال، واترپلو، شنا، جودو، دوومیدانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاوشی فر: شرکت در دوره بین المللی مربیگری یک تجربه جدید و پربار بود

چاوشی فر: شرکت در دوره بین المللی مربیگری یک تجربه جدید و پربار بود