مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-20سياسي

کنگره شهدای دانشجوی نیروی هوایی ارتش برگزار می شود


فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه دستاوردهای امروز و آینده کشور مرهون برکت خون شهداست، گفت: کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می‍شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هماهنگی کنگره شهدای دانشجو نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه این کنگره دی ماه سال جاری در دانشگاه هوایی علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این یادواره و کنگره، انتقال پیام و فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان شهدا به کارکنان جوان به خصوص دانشجوی در تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه حفظ راه شهدا با پاسداری از خون شهدا میسر خواهد شد، افزود: امروز کشور ما هرچه دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت و مرهون خون پاک شهدا است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند، نگذارید جوشش خون شهیدان فرو بنشیند ، اظهار کرد: خون شهدا در جامعه باید همچون چشمه جوشان جاری و از خاطره ها فراموش نشود و نسل جوان بتواند از برکت آن بهره مند شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث نخبه پروری در دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان اینکه موتور پیشران و محرک توسعه یافتگی در دانشگاه و مراکز علمی نتیجه عمل و فکر نخبگان است، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای دانشجوی نیروی هوایی ارتش برگزار می شود

کنگره شهدای دانشجوی نیروی هوایی ارتش برگزار می شود