مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:512023-11-22حوادث

وعده ای که عملی نشد و فرودگاهی که رو به تعطیلی می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طبق بررسی سایت های خریدوفروش بلیت هواپیما، از اول آذر سال جاری تا پایان ماه با این فرضیه که تمام پروازها بدون لغو شدن انجام می شود، از مقصد فرودگاه بجنورد، فقط 4 پرواز آن و هم فقط به فرودگاه مهرآباد قابلیت خرید بلیت وجود دارد که این موضوع این فرودگاه را به سمت نیمه تعطیل کشانده است.

نبود بزرگراه و جاده های مناسب و همچنین نبود هیچ گونه خط ریلی در خراسان شمالی از دلایلی هستند که نیاز این استان را به پروازهای متعدد و باقیمت های مناسب نشان می دهد.

یکی از شهروندان بجنوردی نیز که مدتی قبل مجبور به سفر به تهران شده بود گفت که تصمیم داشت تا برای رسیده به تهران ابتدا به مشهد رفته و ازآنجا به تهران سفر کند ولی در بین راه متأسفانه با تصادف جزیی مواجه شده که طبق گفته وی اگر با اتوبوس سفر می کرد 10 ساعت به مقصد می رسید اما این سفر با هواپیمای فرودگاه مشهد و مشکلاتی که برای او ایجاد شد 48 ساعت زمان برده است! تاریخ پروازهای بجنورد به تهران اما خبری که نزدیک به یک ماه قبل مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد، کورسوی امیدی را روشن کرد و آن هم انجام حداقل ترین پرواز یعنی یک پرواز از فرودگاه بجنورد به سمت تهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای که عملی نشد و فرودگاهی که رو به تعطیلی می رود

وعده ای که عملی نشد و فرودگاهی که رو به تعطیلی می رود