مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-08سياسي

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری


مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید و خبرهای خوشی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی کرده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت ها به منصه ظهور گذاشته شود.

وی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار است و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد: بیش از 200 نفر در حوزه زنبورداری و  قریب به 400 نفر در کار گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.

پناهی تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاهاست و امید می رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

مسعود پناهی گفت: تسهیلات برای این امر مهم بیش از 5 میلیارد تومان است که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره 18 هم مبلغی قریب به 5 میلیارد تومان یعنی در کل قریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری