مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-30سياسي

توزیع بیش از 1200 سری جهیزیه بین نوعروسان نیارمند چهارمحال و بختیاری


مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال یک هزار و 250 سری جهیزیه توسط این نهاد در قالب سه طرح 23، 30 و 43 میلیون تومانی در بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید حیدری شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، یک قرارگاه مردمی است که از سال 1395 فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری با محوریت امور عمرانی، فرهنگی و اجتماعی آغاز کرده است.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این قرارگاه موفق به ساخت 15 واحد مسکونی در بازفت شده و همچنین 75 واحد مسکونی را مرمت و بازسازی کرده است.

واکسینه و درمان 13 هزار رأس دام وی با اشاره به اردوهای جهادی دامپزشکی، بیان کرد: امسال اردوی جهادی دامپزشکی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی طی مرحله اول در دهستان شلیل و روستای لندی و در مرحله دوم اردوی جهادی دامپزشکی در بخش بازفت برگزار شد و طی آن 13 هزار راس دام واکسینه و درمان شد.

حیدری با اشاره به اینکه قرارگاه امام رضا(ع) استان از سال 1399 برای تهیه جهیزیه اقدام کرده است، تصریح کرد: امسال یک هزار و 250 سری جهیزیه توسط این نهاد در قالب سه طرح 23، 30 و 43 میلیون تومانی در بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1200 سری جهیزیه بین نوعروسان نیارمند چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 1200 سری جهیزیه بین نوعروسان نیارمند چهارمحال و بختیاری