مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-08اقتصادي

زمان جابجایی بار از روسیه تا بندرعباس به 20 روز رسیده است


وزیر راه و شهرسازی با اشاره رشد 33 درصدی ترانزیت خارجی طی یک سال گذشته، اظهار کرد: این اتفاق نویدبخش آن است که کشور آرام آرام مهیای پذیرایی از نقش کریدوری و گذرگاهی می شود.

- ایسنا/البرز وزیر راه و شهرسازی با اشاره رشد 33 درصدی ترانزیت خارجی طی یک سال گذشته، اظهار کرد: این اتفاق نویدبخش آن است که کشور آرام آرام مهیای پذیرایی از نقش کریدوری و گذرگاهی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش روز جمعه 17 آذرماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه راهداری البرز با اشاره رشد 33 درصدی ترانزیت خارجی طی یک سال گذشته، اظهار کرد: این اتفاق نویدبخش آن است که کشور آرام آرام مهیای پذیرایی از نقش کریدوری و گذرگاهی می شود.

وی افزود: در کنار ایجاد زیرساخت ها و احداث راه و راه آهن، باید نرم افزارهای ما برای سهولت تردد بیشتر شود تا عبور مرور ماشین ها، کامیون ها و حتی عملکرد خطوط ناوگان ریلی از پایانه های مرزی توسعه بیشتری پیدا کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه خوشبختانه سهولت تردد در پایانه ها امروز در رشد ترانزیت کاملا نمایان است که این رشد قطعا اثرات مستقیمی در توسعه اقتصادی کشور دارد، گفت: با اقدامات انجام شده در این حوزه روز به روز نقش کشور در میزبانی از نظام کریدوری شمال به جنوب و حتی شرق به غرب پررنگ تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان جابجایی بار از روسیه تا بندرعباس به 20 روز رسیده است

زمان جابجایی بار از روسیه تا بندرعباس به 20 روز رسیده است