مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-20اقتصادي

واسطه ها برای کاهش قیمت مرغ حذف خواهند شد


استاندار قم با بیان اینکه باید مرغ مورد نیاز استان تامین و در میان کاسبان امین توزیع شود، گفت: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در کارگروه 5 ساعته تنظیم بازار استان قم که شب گذشته در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار باید تحت هر شرایطی اجرایی شود، مطرح کرد: بخش مهمی از این مصوبات مربوط به مقابله با گران فروشی است و سازمان تعزیرات حکومتی با برخوردهای عملیاتی باید مقابل گران فروشی ایستادگی کند.

  وی برخورد با پدیده گران فروشی را مطالبه و خواست مردم عنوان و خاطر نشان کرد: قطعاً مردم از اقدامات جدی در راستای گران فروشی رضایت خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه دردفاع از منافع مردم، با هیچ شخص، مدیر و مجموعه ای تعارف نداریم، تصریح کرد: مدیری ارزشمند است که نگران مردم باشد و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید مرغ مورد نیاز استان تامین و در میان کاسبان امین توزیع شود، مطرح کرد: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسطه ها برای کاهش قیمت مرغ حذف خواهند شد

واسطه ها برای کاهش قیمت مرغ حذف خواهند شد