مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-05سياسي

فعالیت 400 هزار داوطلب سلامت در کشور


معاون بهداشت وزارت بهداشت از فعالیت 400 هزار داوطلب سلامت در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی، در مراسم روز جهانی داوطلب و تقدیر از داوطلبان سلامت کشور، گفت: داوطلبان سلامت حلقه ارتباطی بین نظام سلامت و سطوح محیطی جامعه هستند.

وی افزود: یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی تاثیرگذاری مردم در تعیین سرنوشت جامعه است و نقش تماشاگرانه مردم و جایگاه تعیین کننده انحصاری برای دولت، مطلوب انقلاب اسلامی نیست.

فعالیت 400 هزار داوطلب سلامت در کشور معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: امروز 400 هزار داوطلب سلامت در محلات، سازمان ها و عشایر و همچنین اتباع بعداز کسب آموزش و توانمندسازی نقش محوری در مردمی سازی سلامت ایفا می کنند.

فرشیدی به تلاش های داوطلبان در دوران همه گیری کرونا و کمک آنان به مردم و نظام سلامت اشاره کرد و افزود: آنچه در روستاها از ارتباط جامعه با مراکز درمانی و بهداشتی به دست آمد، در شهرها اتفاق نیفتاد بلکه به دلیل حضور داوطلبین سلامت در روستاها بود.

تاکید بر ضرورت افزایش سواد سلامت در کشور وی با تاکید بر ضرورت افزایش سواد سلامت در کشور، با اشاره به برنامه ملی کنترل فشارخون و دیابت، تصریح کرد: متاسفانه مصرف غذای ناسالم و کم تحرکی باعث روند رو به رشد بیماری های غیرواگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 هزار داوطلب سلامت در کشور

فعالیت 400 هزار داوطلب سلامت در کشور