مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-24سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: تفکر بسیجی است که می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه آنچه به بسیجی نیرو می بخشد اندیشه و ایمان اوست گفت: این نیروی بسیج و تفکر است که می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و امروز با تشکیل این بسیج های میلیونی در جهان عرصه به استکبار جهانی تنگ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی میردامادی؛ در خطبه نماز جمعه اصفهان با استناد به آیه 34 سوره مائده  گفت: دعا، نیایش و توسل به ائمه از وسیله هایی هستند که می توان برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت از آنها بهره گرفت.

وی با بیان اینکه خداوند با ارسال پیامبران و نازل کردن کتابهایش، زمینه ای را فراهم کرده تا مردم نفس خود را تزکیه کنند اظهار داشت: اهالی بهشت کسانی هستند که اعمالشان بدون ریا و خالصانه انجام می دهند و به سعادت و رستگاری می رسند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته بسیج  افزود: بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی ، سیاسی ، نظامی و امنیتی لشکر مخلص خدا هستند و  در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز بایستی قدر و ارزش تلاش آن ها را ارج بنهیم.

وی با اشاره به الگو بودن بسیجیان ایران برای لبنان، عراق و یمن تصریح کرد: آنچه به بسیجی نیرو می بخشد تا در میدان در مقابل همه سلاح های شیطانی و اهریمنی  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: تفکر بسیجی است که می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند

امام جمعه موقت اصفهان: تفکر بسیجی است که می تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند