مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-22دانش

حمایت وزات علوم از تحقیقات مرتبط با حوزه علوم انسانی


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اولویت این معاونت در 2 سال گذشته حمایت از تحقیقات در حوزه علوم انسانی برای افزایش اثربخشی این حوزه است.

- به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم،  پیمان صالحی معاون وزیر علوم در نشست تحلیل چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور شماری از داوران این دوره از جشنواره برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات اساسی در حوزه پژوهش و فناوری داوری است و حتی در بسیاری موارد موجب بروز اختلاف می شود.

وی در این نشست که در سالن فارابی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار شد، افزود: کار اجرایی در حوزه پژوهش و فناوری باعث شد پی ببرم توجه به مسائل علوم انسانی و اجتماعی بسیار مهم است، بنابراین یکی از اولویت های معاونت پژوهشی وزارت علوم، توجه و اولویت بخشی به علوم انسانی و اثربخشی این تحقیقات بوده است.

معاون وزیر علوم به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در سیاست های ابلاغی علوم و فناوری بر تحول و ارتقای علوم انسانی با کمک تقویت جایگاه و اصلاح و بازنگری در متون این علوم تأکید کردند.

صالحی در مورد اثربخشی جهانی علم ایران اظهار داشت: ایران در حوزه تولید محتوا در رشته های مختلف موفقیت نسبی داشته است و طی 20 سال از رتبه 53 تولید علم در دنیا به رتبه 15 دنیا رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزات علوم از تحقیقات مرتبط با حوزه علوم انسانی

حمایت وزات علوم از تحقیقات مرتبط با حوزه علوم انسانی