مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-28بين الملل

جنگ غزه؛ مدیریت شکست، مدیریت پیروزی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «جنگ غزه؛ مدیریت شکست، مدیریت پیروزی» نوشت: - رژیم غاصب صهیونیستی این روز ها در حال مدیریت شکست از حماس و به طور کلی، جبهه مقاومت است و این را به بدترین شکل انجام می دهد و مقاومت فلسطین این روز ها در حال مدیریت پیروزی بر ارتش غاصب اسراییل و به طور کلی، غرب است و این را به بهترین شکل انجام می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان جنگ غزه؛ مدیریت شکست، مدیریت پیروزی نوشت: رژیم غاصب صهیونیستی این روز ها در حال مدیریت شکست از حماس و به طور کلی، جبهه مقاومت است و این را به بدترین شکل انجام می دهد و مقاومت فلسطین این روز ها در حال مدیریت پیروزی بر ارتش غاصب اسراییل و به طور کلی، غرب است و این را به بهترین شکل انجام می دهد.

در این خصوص گفتنی هایی وجود دارد: 1- رژیم غاصب اسراییل و غرب اعلام کرده بودند جنگ علیه مردم و مقاومت غزه را پیش از دستیابی به نتایج راهبردی متوقف نمی کنند.

آنان نتایج راهبردی را اولاً نابودی حماس ثانیاً تغییر اساسی در اداره غزه و حذف مقاومت ثالثاً آزاد سازی نظامی اسرایی که در روز 15 مهرماه/ هفتم اکتبر به اسارت مقاومت درآمده و به غزه منتقل گردیده اند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه؛ مدیریت شکست، مدیریت پیروزی

جنگ غزه؛ مدیریت شکست، مدیریت پیروزی