مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-03سياسي

آبرسانی به 1600 روستای کرمان از سال آینده کلید می خورد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آبرسانی به یک هزار و 200 روستا در حال انجام است، گفت: یک هزار و 600 روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب پایدار دیگر هم در استان کرمان شناسایی شده است که آبرسانی به این مناطق در سال آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز یکشنبه 12 آذرماه جاری در حاشیه افتتاح طرح جهاد آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه عظیم آبرسانی جزو پروژه های برتر کشور است که زحمات زیادی توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب انجام شده است.

وی بیان داشت: تنش آبی استان کرمان را در بحث عارضه یابی ها شناسایی کردیم و بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به تاسی از روحیه مردم داری و مردم یاری سردار دل ها، قرارگاه مرد میدان را در استان کرمان تشکیل دادیم .

نظری همچنین از شناسایی یک هزار و 200 روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب شرب سالم و پایدار در استان کرمان توسط قرارگاه مرد میدان خبر داد و اضافه کرد: گروه های سازندگی محلی 497 روستا را آبرسانی کردند و 209 هزار نفر از آب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی ابراز داشت: تعدادی از پروژه های قرارگاه مرد میدان در هفته مقاومت همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 1600 روستای کرمان از سال آینده کلید می خورد

آبرسانی به 1600 روستای کرمان از سال آینده کلید می خورد