مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-13سياسي

جزییات برگزاری سیزدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان اعلام شد


دبیر سیزدهمین آیین اعطای تندیس ملی به دانشجویان ایران از برگزاری این رویداد فرهنگی در مهر 1403 خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در این دوره بیش از گذشته عدالت در داوری ها رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در مراسم تقدیر از دست اندرکاران دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و نمایندگان سازمان های همکار در محل سالن جلسات حوزه ریاست، برگزاری این رویداد فرهنگی را خارج از قوانین و مقررات اداری کاری حسی و از روی عشق و علاقه دانست و خاطرنشان کرد: همه این موارد را مرهون الطاف الهی و همکاری صادقانه دوستان هستیم.

وی، تأثیرگذاری برگزاری این قبیل رویدادهای فرهنگی را در میان جوانان و دانشجویان کشور بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: از حضرت رسول اکرم(ص) نقل است که خطاب به امیرالمومنین که عازم یمن بودند گفت اگر بتوانی در این سفر یک نفر را هدایت کنی ارزش آن بالاتر از همه منظومه شمسی است.

دبیر سیزدهمین آیین اعطای تندیس ملی به دانشجویان ایران، با بیان این که به جد معتقدم کار تندیس فداکاری رسالت احیاء انسان ها، روح ها و جان های انسان ها را برعهده دارد، در ادامه تصریح کرد: در قالب برگزاری این رویداد فرهنگی طی 12 دوره بیش از 550 گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری سیزدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان اعلام شد

جزییات برگزاری سیزدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان اعلام شد