مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-25سياسي

اضافه شدن «انتخابات» به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در یزد


دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر در استان یزد گفت: با توجه به این که امسال سال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، «انتخابات» به عنوان سومین محور به محورهای استانی این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد اضافه شد.

- اضافه شدن انتخابات به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در یزد ایسنا/یزد دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر در استان یزد گفت: با توجه به این که امسال سال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، انتخابات به عنوان سومین محور به محورهای استانی این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد اضافه شد.

امیررضازاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تصمیم شورای سیاستگزاری این دوره جشنواره و همچنین با توجه به این که امسال سال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، محور انتخابات به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در استان یزد اضافه می شود.

وی افزود: اصحاب رسانه می توانند علاوه بر موضوعات قبلی موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت مردمی را نیز برای تولید محتواهای فاخر در دستور کار خود قرار دهند.

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر در استان گفت: شعار سال ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن «انتخابات» به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در یزد

اضافه شدن «انتخابات» به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در یزد