مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-09سياسي

فضای رقابت های انتخاباتی استان اردبیل باید مسئله محور و راهکارمحور شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فضای رقابت های انتخاباتی استان باید مسئله محور و راهکارمحور شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فضای رقابت های انتخاباتی استان باید مسئله محور و راهکارمحور شود.

رضا قاسمیان 18 آذر در جمع دانشجویان گفت: استعمارگران فهرست کشورها را همانند فهرست غذا می بینند و برای چپاول و تناول آنها برنامه ریزی می کنند، اما بصیرت نافذ و روحیه مقاوم مردم ایران و بخصوص دانشجویان نتیجه داد و ایران از زیر چاقو و چنگال جهانخواران نجات پیدا کرد.

قاسمیان پیرامون ویژگی پربرکت مطالبه گری مردم و دانشجویان افزود: مطالبه گری در 4 سطح شامل مطالبه گری مردم از مسئولین، مطالبه گری مردم از مردم، مطالبه گری مسئولین از مردم و مطالبه گری مسئولین از مسئولین باید صورت بگیرد.

معاون استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: افراط و تفریط و یا غفلت از هر کدام از سطوح مطالبه گری، بر سرعت توسعه و کیفیت پیشرفت کشور اثر منفی می گذارد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی اقشار جامعه و بخصوص دانشجویان باید فضای انتخاباتی استان را مسئله محور و راهکارمحور شکل دهند تا داوطلبان انتخابات بر روی طرح مسائل و ارائه راهکار بهتر برای همان مسائل با هم رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای رقابت های انتخاباتی استان اردبیل باید مسئله محور و راهکارمحور شود

فضای رقابت های انتخاباتی استان اردبیل باید مسئله محور و راهکارمحور شود