مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22سياسي

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری در راستای اجرایی کردن موارد ذکر شده در بیانیه پایانی همایش اخلاق امدادگری و به منظور ارتقای عملکرد اخلاقی فعالیت های امدادگری و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش های دینی در جمعیت هلال احمر .

- دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری پس از برگزاری نخستین همایش علمی اخلاق امدادگری از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری در راستای اجرایی کردن موارد ذکر شده در بیانیه پایانی همایش اخلاق امدادگری و به منظور ارتقای عملکرد اخلاقی فعالیت های امدادگری و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش های دینی در جمعیت هلال احمر با نظر حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تشکیل شد.

همچنین در راستای اجرای سیاست های ابلاغی و لزوم مدیریت امور مربوط به آن، دکتر فریبا شاه محمدی به عنوان دبیر دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری، از سوی نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر منصوب شد.

این مجموعه موظف است تا راهبری تمامی مجموعه فعالیت های مرتبط با آن در ابعاد مختلف دانشی، اجرایی، تبلیغاتی و مدیریتی به صورت متمرکز با تاکید بر طراحی و برنامه ریزی دقیق و تدوین شاخص ها و ایجاد شبکه محتوایی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری تشکیل شد

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری تشکیل شد