مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-29فرهنگي

80 اثر برگزیده در جشنواره رسانه ای میراث فرهنگی قزوین معرفی می شوند


دبیر جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی گفت: با بررسی بیش از دو هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، تعداد 80 اثر برگزیده با قضاوت داوران معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا تابش در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی قزوین که امشب در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره گشایش و افتتاح بابی است در آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف که هر کدام معانی خود را دارد و در فرهنگ و تمدن ایرانی با نام خدا آغاز می شود.

وی افزود: شکرگزاری از فراهم آمدن این توفیق برای انجام این جشنواره فرصتی است تا ابعاد کمتر شناخته شده میراث تاریخی قزوین با ابزار هنر و رسانه بهتر معرفی شود.

دبیر جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی گفت: این دوره با شعار میراث در آینه تاریخ بر آن بود تصویری از ظرفیت بیکران یک فرهنگ غنی را پیش روی نخبگان قرار دهد و یادآوری آن به تولیدکنندگان محتوا و رسانه ای نیز هست.

این مسوول اضافه کرد: این رویداد ملی گام مثبتی برای معرفی ابعاد کمتر توجه شده میراث تاریخی و فرهنگی قزوین است و در این راستا فراخوان بهترین آثار انجام شد و دو هزار اثر به دبیرخانه رسید که همه آنها بیانگر زندگی و پویایی در جامعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 اثر برگزیده در جشنواره رسانه ای میراث فرهنگی قزوین معرفی می شوند

80 اثر برگزیده در جشنواره رسانه ای میراث فرهنگی قزوین معرفی می شوند