مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-12سياسي

خبرهای خوب شهردار برای شهروندان جیرفتی


شهردار جیرفت از آسفالت 250 هزار متر مربع از معاب ، آغاز اجرای طرح ساخت شهربازی، بهسازی خیابان یک طرفه و پارک لاله در این شهر خبرداد.

-  هادی ربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جیرفت با بیان راهبردهای این شهرداری برای زیبا سازی شهر جیرفت اظهار داشت: طی دو مزایده و انتخاب شرکت های قوی برای آسفالت معابر در اولین دور 250 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر این شهر آسفالت خواهند شد.

شهردار جیرفت با اشاره به کمبود فضای سبز در این شهر عنوان کرد: در خاطرات مقام معظم رهبری، جیرفت را یک باغ بزرگ نامیده اند اما متاسفانه ما امروزه شاهد معابر خالی از درخت در این شهر هستیم، از برنامه های شهرداری کشت درخت های زود رشد و سایه دار است و با برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد افزایش فضای سبز شهری خواهیم بود.

وی با بیان توصیه رهبری به کشت یک میلیارد نهال خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع درخت کاری و تحقق توصیه ایشان به کشت یک میلیارد نهال، شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت اهتمام ویژه ای را به کار بسته و در همین راستا طرح جنگل کاری در ورودی شهر همجوار جاده سلامت در حال کانال برداریاست، در تلاش هستیم تا پایان دوره حدود 200 هزار درخت را غرس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب شهردار برای شهروندان جیرفتی

خبرهای خوب شهردار برای شهروندان جیرفتی