مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-22سياسي

حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در همایش بررسی اندیشه های امام شافعی


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که شخصیت امام شافعی وحدت آفرین بود، گفت: شخصیت امام شافعی وحدت آفرین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، امروز در همایش تخصصی ارمغان شافعی و بررسی نقش شخصیت و اندیشه امام شافعی در اعتدال و تقریب جامعه اسلامی که با حضور مشاور رییس جمهور برگزار شد، با ذکر این نکته برگزاری چنین همایش ها ضروری است، اظهار کرد: این همایش تخصصی یک مقدمه و ورودی به موضوع وحدت با رویکرد متفاوت است و در آینده کنگره های ملی و بین المللی متعددی برگزار می شود.

وی، شخصیت امام شافعی را شخصیتی همگرا و وحدت آفرین دانست و عنوان کرد: امام شافعی همواره تلاش داشتند که جامعه را به سمت وحدت سوق دهند به همین جهت است می توان ایشان را یکی از افراد بسیار تاثیرگذار در وحدت اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به نقش عالمان بیدار برای تبیین و مدیریت نحله های فکری مختلف، بیان کرد: در طول تاریخ همواره نحله ها و فرقه های مختلفی از یک دین منبعث می شود که نقش امام شافعی در مدیریت فرقه ها و نحله های دینی در طول تاریخ اسلام بسیار پر رنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در همایش بررسی اندیشه های امام شافعی

حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در همایش بررسی اندیشه های امام شافعی