مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:112023-12-04سياسي

آغاز مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی بعد از 75 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان صبح امروز دوشنبه 13 آذرماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دلیر و شهدای گرانقدر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: اشغالگری های رژیم صهیونیستی و جنایت های آنها در سرزمین های اشغالی یک نقشه و توطئه ای ست که از سالیان قبل توسط امامین انقلاب اسلامی ایران به کرات هشدار و هوشیارباش به اقصی نقاط دنیا داده شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش بیان داشت: تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد از زمان شکل گیری هسته های اولیه انقلاب در دهه 40 نشان می دهد از همان موقع امام راحل و سردمداران انقلاب اسلامی هشداردهی در مقابل تحولات زیاده خواهانه رژیم صهیونیستی را مطرح می کردند.

وی همچنین تصرف بلندی های جولان را یکی از اهداف رژیم صهیونیستی ذکر کرد و بیان داشت: بیش از 75 سال است که مردم فلسطین در حال مقابله با رژیم صهیونیستی هستند.

امیر غلامعلیان از عملیات طوفان الاقصی سخن به میان آورد و اظهار داشت: این عملیات در واقع حرکت معکوس و رو به عقب رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف و شکست هیمنه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی این رژیم را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی بعد از 75 سال

آغاز مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی بعد از 75 سال