مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-29اقتصادي

بهره برداری از ایستگاه هواشناسی بروجرد در دهه فجر


منتظر ارسال تجهیزات از سازمان هواشناسی کشور هستیم و امیدواریم تا دهه فجر امسال ایستگاه هواشناسی و اقلیم شناسی اشترینان افتتاح شود.

- بهروز یاراحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: ایستگاه هواشناسی و اقلیم شناسی خودکار در اشترینان نصب می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای نصب تجهیزات هواشناسی تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس اداره هواشناسی بروجرد با بیان اینکه زیرساخت ها شامل اجرای فنداسیون  برای نصب تجهیزات هواشناسی و اقلیم شناسی اجرا شده، افزود: با احداث ایستگاه خودکار هواشناسی و اقلیم شناسی اطلاعات مورد نیاز به صورت خودکار و لحظه ای به سازمان هواشناسی ارسال می شود.

یاراحمدی افزود: با احداث ایستگاه هواشناسی شهر اشترینان شاهد توسعه کشاورزی در این منطقه خواهیم بود، اطلاعات هواشناسی برای کاشت و داشت و برداشت و مبارزه با آفات و جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی به کشاورزان داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین مطالعات اولیه برای احداث فرودگاه و نیروگاه های خورشیدی و بادی به سرمایه گذاران این بخش ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: منتظر ارسال تجهیزات از سازمان هواشناسی کشور هستیم و امیدواریم تا دهه فجر امسال ایستگاه هواشناسی و اقلیم شناسی اشترینان افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ایستگاه هواشناسی بروجرد در دهه فجر

بهره برداری از ایستگاه هواشناسی بروجرد در دهه فجر