مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-17سياسي

حجاب، عفاف و ولایت مداری از ماندگارترین درس های حضرت زهرا (س)


امام جمعه سلطانیه عفاف و حجاب را از درس های ماندگار حضرت زهرا (س) دانست و گفت: آن حضرت وقتی برای دفاع از ولایت به سمت مسجد حرکت می کرد، مقنعه سر کرده و چادر پوشید که این امر نشان می دهد حجاب مانع فعالیت اجتماعی نیست.

- حجاب، عفاف و ولایت مداری از ماندگارترین درس های حضرت زهرا (س) ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه عفاف و حجاب را از درس های ماندگار حضرت زهرا (س) دانست و گفت: آن حضرت وقتی برای دفاع از ولایت به سمت مسجد حرکت می کرد، مقنعه سر کرده و چادر پوشید که این امر نشان می دهد حجاب مانع فعالیت اجتماعی نیست.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و با اشاره به نقش ماندگار ایشان در تاریخ اسلام، عنوان کرد: همه اقدامات حضرت زهرا (س) قیام برای خدا و دفاع از حق و ولایت و امام خود بود.

وی با توضیح اینکه فاطمیه ایامی است که حضرت زهرا (س) مظلومانه به شهادت رسید، ادامه داد: امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام وقتی از شهادت دختر پیامبر (ص) مطلع شد، با صورت به زمین افتاد.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه مخلوق از شناخت مقام و منزلت فاطمه (س) عاجزند، افزود: او زهراست چون از عظمت نور خدا خلق شده و نور محراب عبادتش آسمان ها را نورانی می کرد؛ او صدیقه است چون سر تا پا صداقت بود، او حجت خدا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب، عفاف و ولایت مداری از ماندگارترین درس های حضرت زهرا (س)

حجاب، عفاف و ولایت مداری از ماندگارترین درس های حضرت زهرا (س)