مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-19سياسي

حضور 7 نفر از بانوان با اولویت تخصص و شایستگی در لیست انتخابات شورای وحدت


در لیست انتخاباتی شورای وحدت در تهران، 7 نفر از بانوان با عنایت به تخصص و شایستگی حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست هیأت عالی شورای وحدت که  امروز (سه شنبه 28 آذر ماه) در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد، در خصوص کم و کیف جمع بندی و تدوین لیست انتخاباتی تهران بزرگ و حضور اقشار مختلف بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در این نشست با اشاره به شأن و جایگاه خاص بانوان به عنوان نیمی از جامعه، گفت: در کارهای اجرایی و دقیق هر جا خانم ها عهده دار کار شده اند، غالبا تجربه خوب و قابل توجهی رقم خورده است.

ما بر این باوریم که حضور و نقش زنان با عنایت به تخصص های گوناگونی که می توانند داشته باشند و در مجلس مورد نیاز باشد، بسیار تعیین کننده است.

  وی گفت: ما نه تنها در تهران، بلکه در استان ها نیز پیگیری می کنیم و خواسته ایم که از بانوان کارآمد، متخصص و شایسته استفاده شود و خانم ها در لیست های انتخاباتی حضور پررنگ و فعال داشته باشند، بر این اساس در لیست انتخاباتی شورای وحدت در تهران، 7 نفر از بانوان با عنایت به تخصص و شایستگی حضور خواهند داشت.

در ادامه این نشست در خصوص حضور سایر اقشار شامل جوانان و روحانیت نیز در لیست شورای وحدت افرادی در تهران بحث و بررسی و مقرر شد افراد تنها با لحاظ تخصص و شایستگی و صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7 نفر از بانوان با اولویت تخصص و شایستگی در لیست انتخابات شورای وحدت

حضور 7 نفر از بانوان با اولویت تخصص و شایستگی در لیست انتخابات شورای وحدت