مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-04اجتماعي

روز جهانی معلولان در کانون کودکان استان اردبیل گرامی داشته شد


مراسم گرامیداشت روز جهانی و هفته ملی معلولان با حضور جمعی از مسئولان استانی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مراسم گرامیداشت روز جهانی و هفته ملی معلولان با حضور جمعی از مسئولان استانی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز 13 آذرماه به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش وپرورش استثنایی استان اردبیل برگزار شد، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان گفت: کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه نیز در کنار دیگر افراد جامعه امکان شکوفایی استعدادهایشان رادارند و معلمان و زحمت کشانی که این عزیزان را در شناخت توانایی هایشان یاری می رساندند، قابل تقدیر هستند.

وی بابیان اینکه کانون پرورش فکری، افراد دارای نیازهای ویژه را جدا از سایرین نمی داند، اظهار داشت: تمامی مراکز کانون در استان در صورت مراجعه این عزیزان از آمادگی ارائه خدمات فرهنگی و هنری برخوردارند.

معاون فرهنگی کانون با اشاره به اینکه مرکز شماره 3 کانون در اردبیل به عنوان مرکز تخصصی پذیرای افراد دارای نیازهای ویژه است، افزود: با فراهم آوردن استانداردهای فیزیکی ساختمان در این مرکز و در اختیار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی معلولان در کانون کودکان استان اردبیل گرامی داشته شد

روز جهانی معلولان در کانون کودکان استان اردبیل گرامی داشته شد