مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-22اقتصادي

افزایش 2 برابری بودجه پارک علم و فناوری زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباسعلی زمانی در نشست خبری نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان، افزود: پارک علم و فناوری جایی است که یکسری از ایده ها، - رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: بودجه پارک علم و فناوری استان امسال با افزایش 2 برابری به 133 میلیارد ریال رسیده است که البته باز کفاف فعالیت ها و طرح های پارک را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباسعلی زمانی در نشست خبری نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان، افزود: پارک علم و فناوری جایی است که یکسری از ایده ها، هسته ها و شرکت ها در کنار هم فعالیت کرده و با هم افزایی برای توسعه استان کمک می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بین دانشگاه و صنعت در کشور خلأ وجود دارد، افزود: تأسیس پارک ها برای پر کردن این شکاف است.

زمانی با بیان اینکه پارک استان زنجان خیلی دیر و در سال 1396 تاسیس شد و از این جهت جوانترین پارک کشور است، گفت: همه اماکن و ساختمان های پارک و علم فناوری استان استیجاری است، با وجود این مشکلات در حوزه نیروی انسانی نیروی جوان و پر انرژی داریم که واقعا به صورت جهادی کار می کنند.

وی به تامین برخی زیرساخت های مورد نیاز پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: پنج هکتار زمین در محدوده عوارضی زنجان - قزوین برای شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بودجه پارک علم و فناوری زنجان

افزایش 2 برابری بودجه پارک علم و فناوری زنجان