مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-14فرهنگي

از اجرای ویژه برنامه یاس کبود تا ماجرای اسیر هندی در ایام فاطمیه


اجرای ویژه برنامه سوگواره یاس کبود در محوطه تئاتر شهر و اجرای نمایش اسیر هندی در سینما بهاران از جمله برنامه های مناسبتی برای ایام فاطمیه است.

- از اجرای ویژه برنامه "یاس کبود" تا ماجرای "اسیر هندی" در ایام فاطمیه اجرای ویژه برنامه سوگواره یاس کبود در محوطه تئاتر شهر و اجرای نمایش اسیر هندی در سینما بهاران از جمله برنامه های مناسبتی برای ایام فاطمیه است.

مجلس شبیه خوانی حضرت زهرا(س) و اجرای خیابانی بشنو از فاطمه (س) در قالب ویژه برنامه سوگواره یاس کبود اداره کل هنرهای نمایشی در روزهای شنبه 25، یکشنبه 26 و دوشنبه 27 آذر، همزمان با ایام فاطمیه در محوطه باز تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سوگواره یاس کبود به همت کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

در این سوگواره نمایشی هنرمندان تئاتر با مدیریت محمود فرهنگ، مدیر کانون تئاتر دینی برنامه ای تدارک دیده اند که در قالب آن در روزهای شنبه 25، یکشنبه 26 و دوشنبه 27 آذر، مجلس شبیه خوانی حضرت زهرا(س) با معین البکایی ابوالفضل میرزااحمدی و همچنین اجرای خیابانی بشنو از فاطمه (س) به نویسندگی و کارگردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای ویژه برنامه یاس کبود تا ماجرای اسیر هندی در ایام فاطمیه

از اجرای ویژه برنامه یاس کبود تا ماجرای اسیر هندی در ایام فاطمیه